معرفی خرید و قیمت عمده پودر نارگیل خشک و چرب محصول سریلانکا

پودر نارگیل از محصولاتی است که در صنایع از آن بسیار استفاده می‌شود. انواع پودر نارگیل خشک و چرب در بازار عرضه می شوند. خواص پودر نارگیل خشک و چرب موجب کاربرد گسترده آن شده است. البته توجه شود که کاربرد پودر نارگیل خشک و چرب با یکدیگر متفاوت است. کاربرد پودر نارگیل چرب در پخت غذا و شیرینی استفاده شده و کاربرد پودر نارگیل خشک در تزیین صورت می پذیرد. قیمت پودر نارگیل خشک و چرب در بازار متفاوت و به عوامل مختلفی وابسته است. برای خرید پودر نارگیل خشک و چرب می توان به سایت های معتبر عرضه کننده مراجعه نمود.

تفاوت پودر نارگیل چرب و خشک

نارگیل ماده ای سرشار از مواد مغذی، کم کربوهیدرات و فاقد گلوتن است. این ماده غذایی برای استفاده در رژیم کتو بسیار مناسب است. نارگیل بسیار مقوی است و حتی برگ درخت و ریشه آن نیز در مواد غذایی به کار می رود. این میوه در کشورهای آسیای شرقی و امریکای جنوبی یافته می شود. این میوه دارای دو بخش گوشت نارگیل و شیر نارگیل است. پودر نارگیل خشک و چرب از گوشت خوراکی و خشک شده نارگیل فراهم می آید. عطر و طعم بی نظیر این میوه موجب شده تا از پودر آن در تهیه غذاها و دسرها استفاده شود. پودر نارگیل در دو نوع خشک و چرب به بازار عرضه می گردد. هر کدام از این انواع دارای کاربرد و خواصی ویژه هستند. در ادامه برخی از تفاوت های این دو اشاره شده است.

  • پودر نارگیل خشک قیمت خرید ارزان تری دارد. وزن سبک تری دارد و برای مصارف تزئینی مورد استفاده قرار می گیرد.
  • قیمت پودر نارگیل چرب نسبت به نوع خشک گران تر است. بعلاوه وزن آن نیز بیشتر است. از این نوع در پخت شیرینی نارگیلی و انواع شیرینی های دیگر به عنوان طعم دهنده استفاده می شود.

خواص پودر نارگیل خشک و چرب

نارگیل به بهبود گردش اکسیژن کمک می کند. نارگیل مقادیر بالایی آهن دارد که در فرآیند های زیر کمک کننده است.

  • سنتز DNA
  • انتقال الکترون ها به سلول های میتوکندری
  • انتقال اکسیژن به اندام ها از طریق هموگلوبین

تقریبا دو سوم آهن بدن را هموگلوبین تشکیل می دهد و در انتقال اکسیژن از ریه ها به قسمت های دیگر بدن نقش اصلی دارد. برای جلوگیری از آرتیمی قلبی، خستگی عضلانی و کم خونی، وجود مقادیر مناسب هموگلوبین در بدن امری ضروری است. در ادامه به برخی از خواص این ماده اشاره شده است.

دارای خواص ضد میکروبی است

پودر نارگیل قادر است تا عملکرد باکتری، قارچ و میکروارگانیسم های مخمر را غیر فعال نماید و با بیماری مبارزه کند.

نارگیل حاوی ترکیباتی همچون اسید لوریک و مونولورین است. این ترکیبات با تخریب پوشش لیپیدی و پوشش اطراف ویروس‌ هایی همچون تبخال و آنفولانزا، سرخک و HIV در درمان این بیماری ها مفید عمل می کنند.

چربی های اشباع سالمی دارد

سطوح بالایی از چربی های اشباع شده سالم در پودر نارگیل‌ها وجود دارد. بدن از چربی های اشباع سالم برای بهبود متابولیسم، تولید انرژی و کمک به تعادل سطح قند خون کمک می کند. بعلاوه نارگیل سرشار از فیبر است و فواید ویژه ای دارد.

موجب تثبیت قند خون می شود

شاخص گلیسمی این ماده غذایی پایین است و سطح قند خون را افزایش نمی دهد. بنابراین مصرف پودر نارگیل خشک و چرب در غذاها می تواند منجر به کاهش اثرات گلیسمی در غذا و همین طور تثبیت سطح قند خون می گردد. بنابراین کاربرد پودر نارگیل‌های خشک و چرب برای کسانی بسیار مفید است که دیابت دارند و یا می خواهند وزن کم کنند.

قیمت پودر نارگیل چرب

پودر نارگیل در کیفیت‌های متفاوتی تولید و عرضه می گردد. هر چه پودر نارگیل از کیفیت بالاتری برخوردار باشد، قیمت آن نیز بیشتر خواهد بود. پودر نارگیل با کیفیت، سفید و تمیز است. محصولاتی که دارای ناخالصی باشند، قیمت پایین تری دارند. البته که کیفیت عطر و طعم آن ها نیز پایین تر است. توجه شود که قیمت پودر نارگیل‌های چرب نسبت به نوع دیگر گران تر است.

قیمت پودر نارگیل خشک

قیمت پودر نارگیل خشک نیز تحت تاثیر عواملی همچون کیفیت محصول، شرکت تولید کننده و نحوه فرآوری آن دارد. هرچه محصول از کیفیت بیشتری برخوردار باشد، عطر و طعم دلپذیر تری داشته و از این رو قیمت بیشتری هم خواهد داشت. پودر نارگیل‌های خشک نسبت به انواع چرب قیمت خرید بیشتری دارند.

خرید پودر نارگیل

این محصول را می توان از طریق سایت های معتبر فروش مواد غذایی تهیه نمود. البته باید توجه شود که تنها از مراکز معتبر اقدام به خرید این محصولات نمایید.

معرفی خرید و قیمت عمده پودر نارگیل خشک و چرب محصول سریلانکا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.