خرید و قیمت ثعلب گیاهی پنجه ای

ثعلب گیاهی پنجه ای گونه ای از ثعلب است که در شمال ایران نیز رشد می کند. این گیاه خواص فراوانی دارد و در طب سنتی بسیار استفاده می شود. این گیاه چندساله بوده و برگ های خوشه ای دارد که شبیه به پنجه است. طعم آن شیرین و کمی تند و تاحدودی لزج است و در اواخر فروردین گل می دهد. ثعلب گیاهی پنجه ای برخلاف ثعلب بستنی کارخانه ای سرشار از خواص است و شما می توانید از مزایای آن بهره مند شوید.

مزایای ثعلب گیاهی پنجه ای

در ریشه این گیاه مواد نشاسته ای وجود دارد که پس از پودر شدن در آشپزی و داروهای سنتی مورد استفاده قرار می گیرد. این گیاه طبع گرمی دارد بنابراین برای افراد سرد مزاج فوق العاده مفید است. از آن می توان برای تقویت قوای جنسی، درمان سرماخوردگی و ریزش مو استفاده کرد. از پودر ثعلب در بستنی های سنتی استفاده می شود . با استفاده از این پودر می توانید دسرها و نوشیدنی های مختلف با خواص درمانی تهیه نمایید.

ثعلب برای درمان یبوست و مشکلات جنسی آقایان فوق العاده مفید است و در طب سنتی به روش های مختلف و حتی به صورت کپسول برای افراد تجویز می شود.

افراد لاغر می توانند با مصرف این پودر که سرشار از کربوهیدرات و پروتئین است وزن اضافه کنند. مهمترین کاربرد ثعلب در تهیه نوشیدنی و بستنی در کشورهای مختلف است زیرا به کش دار و طعم دار شدن بستنی کمک می کند.

ثعلب برای نرم کردن سینه ، آرامش اعصاب و درمان مشکلات گوارشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این ریشه گیاهی حاوی املاح و ویتامین های مفیدی است که سطح سلامتی را بهبود می بخشد و با افزودن آن به غذاهای مختلف می توان آنها را مقوی تر کرد. ثعلب به همین دلیل برای پوست و مو نیز مفید است و می تواند به رشد موها کمک کرده و از ریزش مو جلوگیری کند. پودر ثعلب را می توانید به سوپ ها، پودینگ ها ، چای ، قهوه و انواغ نوشیدنی اضافه نمایید.

قیمت ثعلب گیاهی پنجه ای

قیمت ثعلب گیاهی پنجه ای با پودر ثعلب متفاوت است و شما می توانید برای مصارف مختلف آن را به صورت حضوری از عطاری ها و سایت های معتبر خریداری کنید. توجه داشته باشید که پودر ثعلب را از مکان های معتبر تهیه نمایید زیرا به دلیل قیمت بالا ممکن است حاوی ناخالصی هایی باشد که کاربردهای آن را تغییر دهد. قیمت ثعلب باکیفیت به دلیل کمیاب بودن بالا است زیرا برداشت بی رویه این گیاه باعث انقراض تقریبی آن شده است.

عوارض ثعلب گیاهی پنجه ای

همه گیاهان دارویی مانند داروهای شیمیایی ممکن است دارای عوارض باشند. بنابراین قبل از مصرف هر نوع گیاه دارویی ابتدا با پزشک خود مشورت کنید زیرا ممکن است با داروهایی که مصرف می کنید تداخل داشته باشد.

همچنین توجه داشته باشید در صورت بارداری و شیردهی از مصرف هرگونه داروی گیاهی از جمله ثعلب خودداری کنید زیرا اطلاعات کاملی در مورد آن وجود ندارد. علاوه بر این آقایان مبتلا به واریکوسل باید از مصرف این گیاه دارویی خودداری کنند زیرا عوارض منفی بر سطح سلامت آنها خواهد داشت.

خرید و قیمت ثعلب گیاهی پنجه ای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.