محصولات نیرو کلر

شرکت نیروکلر از سال 1376 فعالیت خود را آغاز کرد و با استفاده از تجهیزات به روز و فناوری های نوین اقدام به تولید مواد شیمیایی پرکاربرد از جمله انواع کلر استخر کرده است. این شرکت در زمینه های مختلفی مانند صنایع تولید آلومینیم، تولید انواع پودر های شوینده، تولید الیاف، صنعت غذایی ، صنعت چرم سازی ، فرآورده های معدنی، تولید آب ژوال و غیره نیز فعالیت دارد. کلر ایرانی نیروکلر یکی از انواع محصولات نیرو کلر  موجود در بازار است که برای ضدعفونی استخر مورد استفاده قرار می گیرد.

استفاده از محصولات نیرو  کلر

کلر یک ماده شیمیایی موثر و ارزان و یک ضدعفونی کننده انتخابی برای اکثر صاحبان استخر است. استخرهای شنای سنتی از کلر برای ضد عفونی کردن آب استفاده می کنند اما حتی دیگر انواع معمول استخرها – آب شور و برم – گاهی اوقات برای تمیز ماندن نیاز به کلر اضافه دارند. به عنوان مثال، در یک استخر آب شور، در حالی که بیشتر کلر از طریق واکنش های شیمیایی با نمک تولید می شود، گاهی اوقات زمانی که تولید کلر طبیعی تأخیر دارد به کلر اضافی نیاز دارد.

نصب سیستم های کلرزنی سنتی نسبت به سیستم های آب شور هزینه کمتری دارد. به خاطر داشته باشید که تصفیه کردن آب استخر با کلر و نصب سیستم کلر زنی وقت بسیار کمی از شما می گیرد. کلر ایرانی نیروکلر که یکی از محصولات نیروکلر است را می توانید به این منظور استفاده کنید.

وقتی کلر به استخرهای شنا اضافه می شود تا باکتری های موجود در آب را از بین ببرد، زباله های آلی را کنترل کرده و از رشد جلبک ها جلوگیری می کند. با این حال، شناگرانی که به طور منظم در استخرهای کلردار شنا می کنند، با عوارض جانبی کلر آشنا هستند. قرمزی، خارش چشم ها، خشکی پوست و مو، و بوی مشخص و ماندگار همگی شایع هستند.

کلرزنی سنتی به اندازه استخرهای آب نمک برای پوست ملایم نیست. مواد شیمیایی موجود در کلر می تواند موهای شما را خشک کرده و چشم و پوست را تحریک کند. استخرهای کلر نسبت به استخرهای آب نمک نیاز به مراقبت و توجه بیشتری دارند.

مراقبت از سطح کلر استخر با محصولات نیرو  کلر

به یاد داشته باشید که سطح مواد شیمیایی موجود در استخر را متعادل نگه دارید تا مطمئن شوید سیستم شما ایمن است و به درستی کار می کند. دارندگان استخر باید همیشه به یاد داشته باشند که دستورالعمل‌های برچسب روی کلر درمانی خود را دنبال کنند تا تعادل pH و کلر استخرها در سطح مناسب خود باقی بماند. با مراقبت و نگهداری منظم، استخرهای کلردار  در تمام طول سال تمیز و شفاف خواهند ماند.

ساده ترین دلیل برای انتخاب کلر استخر این است که استفاده از کلر مایع یا جامد به عنوان وسیله ای برای ضد عفونی کردن آب بسیار خوب عمل می کند. کلر در کشتن باکتری ها و جلبک ها بسیار موثر است. اگر باکتری یا جلبک به استخر شما وارد شود، آن را سبز و کدر می کند، خلاص شدن از شر آلاینده ها یک مسئله ساده است و کافی است با مقداری کلر اضافی به استخر خود شوک بزنید.

کلر استخر گزینه ارزان تری نسبت به گزینه های دیگر است. نصب و نگهداری استخرهای آب شور بسیار پرهزینه تر است و ممکن است برای بسیاری از استخر داران گران تمام شود. کلر ایرانی نیروکلر یکی انواع محصولات نیرو  کلر  موجود در بازار ایران است که می توانید به راحتی آن را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهید.

محصولات نیرو کلر  

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.