مزایا و معایب سرریز استخر چیست؟

سرریز استخر یا استخر بی نهایت یک خط نامرئی بین باغ و افق و اتحاد آسمان و آب است. این سبک از استخر زیبایی شناسی بی نظیری را برای باغ شما ارائه می دهد، با یک خط افق نامرئی که با لبه استخر برخورد می کند. سرریز را می توان فقط در یک طرف یا در اطراف کل محیط استخر قرار داد که در این صورت به عنوان حوض آینه ای شناخته می شود. اگر می خواهید از فضاهای باز وسیع و مناظر زیبا نهایت استفاده را ببرید، استخر سرریز طراح استخری ایده آل است. این استخرها نیز مانند سایر استخرها با قرص یا پودر کلر ضدعفونی می شود

اگر باغ کوچکی دارید، ساخت یک استخر کوچک سرریز کاملاً امکان پذیر است و به راحتی با خانه شما ترکیب شود. در واقع یکی از مزیت های اصلی انتخاب استخرهای سرریز کوچک این است که تکنیک ساخت ما با انواع دسترسی ها و انواع زمین ها سازگار است. کار نصب مانند استخرهای بزرگ است. با استفاده از این نوع استخر می توانید از تراس منزل خود چشم انداز اطراف لذت ببرید.

برای ساخت یک سرریز استخر چه کاری لازم است؟

سرریز استخر درون زمینی یا نیمه درون زمینی یک مزیت بزرگ نسبت به استخرهای سنتی دارد: به جای اسکیمر، اسکیمر سطحی در طول انجام می شود! کثیفی ها با سرعت بیشتری پاک می شوند و تقریباً زمانی برای فرو رفتن در کف استخر ندارند. نتیجه یک استخر تمیزتر است که نگهداری آن راحت تر است.

استخرهای سرریز مجهز به کنترل سطح خودکار هستند. بنابراین لازم نیست نگران پر کردن آب در استخر سرریز خود یا حتی آب مخزن بافر باشید. س از اینکه مقدمات استخر فراهم شد، به تقویت استخر و سپس لوله کشی و پاشش بتن روی سازه تقویت شده ادامه می دهیم. سپس پوشش و لاینر نصب شده و در نهایت، استخر شما راه اندازی می شود.

مزایا و معایب سرریز استخر چیست؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.