کاربرد اسانس کوکاکولا چیست؟ قیمت خرید و فروش آن

اسانس کوکاکولا یکی از رایج ترین اسانس های مورد استفاده در صنایع غذایی محسوب می شود. این اسانس از دانه Cola و برگ کولا گرفته شده و در تولید نوشابه های کوکاکولا مورد استفاده قرار می گیرد. اسانس کوکاکولا به دلیل محبوبیت بالا در تولید محصولات غذایی دیگر همچون پاستیل، ژله و انواع آبنبات نیز کاربرد دارد. همچنین خواص اسانس کوکاکولا موجب شده است تا از آن در تولید محصولات صنایع بهداشتی همچون خمیر دندان نیز استفاده شود. قیمت اسانس کوکا کولا تحت تاثیر عوامل مختلفی قرار دارد. شرکت تولید کننده و برند تجاری محصول و همین طور گرید تولید شده بر قیمت نهایی بسیار موثر هستند. برای خرید اسانس کولا از منابع معتبر فروش اقدام نمایید.

فرمول کوکاکولا چیست

کوکاکولا (Coca Cola) نوعی نوشابه کولای گازدار و بسیار پرطرفدار است. این نوشابه در بیش از ۲۰۰ کشور جهان موجود بوده و عرضه می شود. مصرف این نوشیدنی در جهان حدود ۱/۸ میلیارد بطری است. این نوشابه محصول شرکت آمریکایی کوکاکولا بوده و به یکی از نمادهای فرهنگی ایالات‌متحده تبدیل شده است. نام این نوشیدنی از نام دو ماده اولیه سازنده اش یعنی کوکا (برگ گیاه کوکا) و کولا (دانه‌ گیاه کولا) برداشت شده است. شرکت کوکاکولا فرمول این نوشیدنی را به صورت انحصاری در اختیار داشته و کنستانتره آن را تولید و به تولیدکنندگان طرف قراردادش در سراسر جهان به فروش می رساند.

اسانس کوکاکولا

اسانس کوکاکولا از دو ماده گیاهی حاصل می آید. این اسانس دارای ترکیبات بی نظیری بوده و از این رو بسیار مورد توجه قرار دارد. شرکت کوکاکولا به عنوان مخترع این اسانس شناخته می شود. درواقع فرمول اسانس کوکاکولا منحصربه‌فرد بوده و استفاده از آن در محصولات موجب طعم و عطر بی نظیر آن ها خواهد شد. خرید و فروش اسانس کوکاکولا در جهان بسیار صورت می پذیرد. درواقع خواص اسانس کوکاکولا و محبوبیت آن موجب خرید و فروش گسترده در صنعت شده است.

خواص اسانس کوکاکولا

همان طور که گفته شد اسانس کوکا کولا از برگ های گیاه کوکا و دانه های گیاه کولا گرفته می شود. برگ های گیاه کوکا حاوی آلکالوئیدی به نام کوکائین هستند. از فرآورده های حاوی کوکائین برای افزایش انرژی و برطرف کردن خواب آلودگی استفاده می شود. همچنین ویتامین های موجود در برگ کوکا موجب افزایش ایمنی بدن خواهند شد. ترکیبات موجود در اسانس کوکاکولا می توانند در درمان و کنترل دیابت نوع 2 موثر عمل کنند.

دانه کولا از ترکیباتی همچون تئوفیلین، تئوبرومین و کافئین سرشار است. این ترکیبات تاثیرات بسیار مطلوبی را در سلامت خواهند داشت. دانه های کولا دارای ترکیبات ضد باکتری بوده و بعلاوه موجب افزایش گردش خون در بدن می شوند. کاهش وزن و کاهش فشار خون از دیگر خواص کولا است که در اسانس کوکاکولا نیز موجود است. درواقع خواص اسانس کوکاکولا از کوکا و کولا ناشی می شود.

کاربرد اسانس کوکاکولا

خواص اسانس کوکا کولا موجب کاربرد گسترده آن گشته است. طعم بی نظیر و در عین حال برخی خواص منحصر به فرد همچون انرژی زایی آن را به یک محصول بی نظیر مبدل نموده است. از کاربرد این اسانس در صنایع غذایی برای تولید نوشابه های معمولی و گازدار و انرژی زا استفاده می شود. دیگر مصارف این اسانس بی نظیر کاربرد در تولید ژله و پاستیل و آبنبات و محصولات مشابه است.

از دیگر کاربرد های اسانس کوکا کولا استفاده از آن در تولید برخی محصولات بهداشتی همچون خمیر دندان یا شامپو هاست.

قیمت اسانس کوکاکولا

قیمت اسانس کوکا کولا به عوامل مختلفی وابسته است. درواقع نوع اصلی آن به دلیل وارداتی بودن از قیمت بالایی برخوردار است. مقدار خریداری شده و نرخ ارز نیز بر قیمت این محصول موثر هستند. به طور کلی نرخ ارز بر قیمت محصولات خارجی تاثیر بسیار زیادی دارد.

خرید اسانس کوکاکولا

برای خرید این اسانس می توان به سایت ها و مراکز معتبر فروش مراجعه نمود. کاربرد این اسانس در صنایع مختلفی صورت گرفته، از این رو خرید و فروش بالایی در صنعت دارد. لازم به ذکر است هنگام خرید این اسانس حتما به برند تجاری و اصل بودن محصول توجه نموده و تنها از مراکز معتبر آن را تهیه نمایید.

کاربرد اسانس کوکاکولا چیست؟ قیمت خرید و فروش آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.