اسکیمر استخر چه کاربردی دارد؟

اسکیمر استخر یا سبد کفگیر، بخش اساسی سیستم گردش آب استخر است که در کناره استخر قرار دارد. اسکیمر یک سبد قابل جابجایی در قسمتی از استخر است که آب از آن عبور می کند. هنگامی که آب از استخر به داخل کفگیر جاری می شود، زباله هایی مانند برگ، شاخه ها و حشرات در سبد به دام می افتند و آب به استخر باز می گردد.

اهمیت اسکیمر استخر

سبدهای کفگیر با گرفتن زباله های بزرگ قبل از رسیدن به پمپ یا فیلتر به بهبود کارایی کلی سیستم گردش آب استخر شما کمک می کند. با جلوگیری از رسیدن زباله ها به این اجزا، سبد کفگیر احتمال گرفتگی و آسیب احتمالی را کاهش می دهد. همچنین بار روی فیلتر استخر شما را کاهش می دهد، طول عمر آن را افزایش می دهد و به آن اجازه می دهد تا به طور موثر ذرات کوچکتر را از آب حذف کند. علاوه بر این، یک سبد کفگیر تمیز، کارایی مواد شیمیایی استخر مانند کلر را بهبود می بخشد. با وجود زباله های کمتر در آب، مواد شیمیایی می توانند آزادانه تر در گردش باشند و سطوح متعادلی را حفظ کنند و محیط شنا سالم تر و تمیزتری را فراهم کنند.

نحوه استفاده موثر از اسکیمر استخر

برای اینکه سبدهای کفگیر به طور موثر عمل کنند، نیاز به تمیز کردن و نگهداری منظم دارند. سبد کفگیر پر یا دچار گرفتگی نمی تواند زباله های بیشتری را به دام بیاندازد، کارایی آن را کاهش می دهد و به طور بالقوه باعث آسیب به پمپ استخر می شود. توصیه می شود حداقل یک بار در هفته سبدهای کفگیر خود را بررسی و تمیز کنید. برای برداشتن سبد کفگیر، کافی است پمپ استخر خود را خاموش کنید تا جریان آب متوقف شود. سپس درب کفگیر را بردارید، سبد را بیرون بیاورید و زباله های جمع شده را بریزید.

اسکیمر استخر چه کاربردی دارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.