راه های پیدا کردن نشتی آب استخر و رفع آن

از دست دادن آب استخر به دلیل تبخیر و پاشیدن آب طبیعی است، اما اگر متوجه کاهش قابل توجه آب شدید، ممکن است استخر شما نشتی داشته باشد. نشتی استخر می تواند در هر نقطه از استخر شما اتفاق بیفتد. تشخیص و رفع نشتی در استخر شما نه تنها باعث صرفه جویی در مصرف آب می شود بلکه از آسیب بیشتر نیز جلوگیری می کند. با استفاده از تجهیزات و راهنمایی مناسب پیدا کردن نشتی آب استخر و رفع آن نسبتاً آسان است.

تشخیص نشتی آب استخر و رفع آن

قبل از جستجوی نشتی استخر، باید مسائلی مانند تبخیر یا ترک لوله‌کشی در سیستم فیلتراسیون را رد کنید. برای بررسی نشتی در استخر، با بازرسی کل سیستم فیلتراسیون، از جمله پمپ استخر، فیلتر، بخاری، کلر ساز و هر حلقه O یا اتصالاتی که باعث از دست دادن آب می شود، شروع کنید. خوشبختانه، مکان یابی و دسترسی به این نشت ها آسان است. اما این احتمال وجود دارد که نشتی در قسمتی از لوله کشی شما قابل مشاهده نباشد. بنابراین، مهم است که استخر خود را برای از دست دادن آب آزمایش کنید تا مطمئن شوید که به دلیل تبخیر نیست، حتی اگر مطمئن نیستید که آیا نشتی لوله کشی وجود دارد یا خیر. این کار را می توان به سرعت و به راحتی با استفاده از روش سطلی انجام داد. در پله دوم استخر خود یک سطل پلاستیکی قرار دهید. سطل را با آب پر کنید تا با سطح آب استخر مطابقت داشته باشد.

از یک نشانگر دائمی یا نوار چسب برای علامت گذاری سطح داخل سطل استفاده کنید. تجهیزات استخر را که می تواند سطح آب را تغییر دهد خاموش کنید. 24 ساعت صبر کنید و سطح آب را مقایسه کنید. اگر هر دو سطح آب پایین آمده باشد اما یکنواخت بماند، استخر شما به دلیل تبخیر آب از دست می دهد. با این حال، اگر سطح استخر کمتر از سطح سطل باشد، احتمالاً نشتی خواهید داشت.

راه های پیدا کردن نشتی آب استخر و رفع آن

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.